Wyślij zgłoszenie zwrotu / wymiany online >>

SZYBKA PROCEDURA ZWROTU/WYMIANY:

Wypełnij
formularz zwrotu/wymiany
Dobrze
zapakuj towar
Wyślij do nas towar wraz z formularzem zwrotu/wymiany i dowodem zakupuOczekuj na odpowiedź działu zwrotów
(max 14 dni)
Możesz również skorzystać z klasycznego, papierowego formularza zwrotu. PAMIĘTAJ O DOŁĄCZENIU FORMULARZA DO PRZESYŁKI

Procedura zwrotu będzie przebiegać szybciej jeśli skorzystasz z poniższych porad:
- W miarę możliwości zwróć produkt w oryginalnym opakowaniu.
- Do przesyłki dołącz wydruk formularza zwrotu (jeżeli nie wypełniłeś formularza online) i dowód zakupu.
- Dobrze zabezpiecz towar na czas transportu.
- Aby odesłać towar korzystaj z usług firmy kurierskiej.

Każdy konsument ma możliwość zwrotu, w związku z odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny, towaru zakupionego w sklepie internetowym Fripers.pl nawet wtedy, gdy towar jest zgodny z zamówieniem. W celu uzyskania możliwości zwrotu towaru wystarczy w ciągu 14 dni od jego otrzymania poinformować sklep Fripers.pl o odstąpieniu od umowy.
14 dniowy okres w którym konsument może odstąpić od umowy rozpoczyna się w chwili otrzymania towaru przez kupującego lub osobę przez niego wskazaną.

Co oznacza "odstąpienie od umowy"?
W przypadku odstąpienia od umowy umowę uważa się za niezawartą. Jeśli konsument odstąpił od umowy, powinien w ciagu 14 dni zwrócić towar do sklepu. Sklep z kolei ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do konsumenta.* Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
*UWAGA: Koszt związany bezpośrednio ze zwrotem towaru - czyli koszt dostarczenia zwracanego towaru do sklepu - ponosi konsument.
*UWAGA 2: Możesz oczywiście odpakować zamówiony towar i sprawdzić jego cechy użytkowe jednak pamiętaj, że konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Jeśli wartość zwracanego towaru została zmniejszona w wyniku np. zużycia będziemy musieli pomniejszyć zwracaną sumę proporcjonalnie do spadku wartości towaru.
*UWAGA 3: Sklep ma obowiązek zwrócić koszt dostarczenia towaru do konsumenta tylko do wysokości wyznaczonej przez najtańszy sposób dostarczenia dostępny w sklepie dla danego towaru.

Procedura zwrotu
1.Poinformuj nas o chęci zwrotu towaru i odstąpienia od umowy.
Aby poinformować nas o swojej decyzji (skutecznie odstąpić od umowy), prześlij do nas deklarację odstąpienia od umowy. Pamiętaj o uwzględnieniu informacji, która pozwoli nam zidentyfikować twoje zamówienie. Zalecamy korzystanie z formularza zwrotu online, do którego przycisk znajdziesz na górze tej strony. Otrzymasz wtedy indywidualny link umożliwiający śledzenie całej procedury zwrotu online, nie musisz wtedy uzupełniać żadnych innych formularzy. Możesz również wykorzystać papierowy formularz, wydrukowany i wypełniony możesz przesłać do nas pocztą lub przesłać jego treść w wiadomości e-mail.
2. Otrzymasz od nas potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
3. Dobrze spakuj towar, który chcesz zwrócić. Ważne aby dobrze zabezpieczyć przesyłkę na czas transportu.
4. Pamiętaj aby dołączyć do paczki swoje dane adresowe, tak byśmy mogli się z Tobą skontaktować. Możesz też dołączyć do niej wypełniony Formularz zwrotu. (jeżeli nie wypełniłeś formularza online, przyspieszy to procedurę identyfikacji zamówienia).
5. Wyślij paczkę na adres naszej firmy (Fripers.pl ul. POMORSKA 41 90-203 Łódź tel. 042 239 41 77). Towar powinien być odesłany niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od odstąpienia od umowy.
UWAGA: Towar odsyłasz do sklepu na własny koszt i odpowiedzialność. Pamiętaj by wybrać odpowiednią formę wysyłki (sugerujemy korzystanie z przesyłek kurierskich) i dobrze zabezpieczyć ją na czas transportu.

Zwrot pieniędzy
Pieniądze zwracamy w terminie nie przekraczającym 7 dni roboczych.
Ustawa z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. Poz. 827).